link(''); ?>

Skuteczna strona zapleczowa, która pomaga w SEO

Zmieniające się trendy w SEO i rodzące się coraz nowsze techniki, którymi posługuje się pozycjonowanie, najczęściej dotyczą głównie zmian kosmetycznych, a rzadko kiedy podstawowych metod SEO. Dlatego mimo upływu kolejnych lat i nowoczesnych algorytmów stosowanych przez wyszukiwarki, pozycjonerzy nadal stosują tak zwane strony zapleczowe.

Ich cel jest jeden i bardzo prosty: przekazać swoją moc SEO do głównej witryny, a przy okazji przyciągnąć użytkownika-internautę. Ponieważ obecnie duże znaczenie dla robotów ma content strony, jego treść wizualna i merytoryczna, większość witryn tworzonych w celu zapleczowym nie odbiega najczęściej webmasterskimi standardami od normalnych, merytorycznych serwisów internetowych. Mało tego, współczesne pozycjonowanie wymusza więc, aby i strony zapleczowe prezentowały sobą jak największą wartość dla czytelnika, dlatego pozycjonerzy odchodzą już od schematu wypełniania takich serwisów byle jaką treścią. Obecnie wiele stron tego typu niczym nie różni się od docelowo pozycjonowanych witryn, a zdaniem wielu specjalistów, niekiedy nawet znacznie przewyższają je swoją wartością merytoryczną.